fredag 29. mai 2015

Velkommen til verden

Her kommer et babykort som jeg laget for en tid tilbake. Det er et criss cross card og jeg har brukt det flotte papiret fra Bildmålarna - Welcome "baby pink". Synes det er så flotte detaljer på papiret






Tag'en som dras opp av kortet


Jeg har brukt:

Kartong: Bazzill
Papir: Bildmålarna - Welcome "baby pink"
Dies: Spellbinder circle og Nestabillies Hearts
Punch: Martha Stewart - Eylet Lace
Tekst: Kort og Godt

Deltar i følgende utfordringer:

papirlosjen - Barndomsminne 
(Bamsen på kortet minner meg om min bamse fra da jeg var liten)





1 kommentar:

Anita Lise sa...

Så nydelig babykort du har laget! Ja hvem hadde ikke en Teddy som liten :) Herlig barndomsminne! Takk for at du deltar på utfordringen vår #Barndomsminne hos Papirlsojen!
DT Anita Lise