onsdag 3. oktober 2012

Målselvscreppa

 15. og 16. september var jeg på treffet Målselvscreppa. Det var veldig koselig og fikk laget en hel del. Men har ikke hatt tid til å skrive noen innlegg i bloggen, så nå er det jammen på tide. På det første bildet ser du en oversikt over alle kortene som jeg fikk laget i løpet av helga


Bildene er litt dårlig, siden jeg skulle skynde meg en kveld å få tatt noen bilder før det første kortet ble gitt bort.


 Det første kortet jeg vil vise nærmere er et bursdagskort til ei jente som ble 5 år i september.



Her har jeg brukt en spellbinder grand calibur dies til å trykke ut kortet. Kortet er et staffelikort, så slik ser det ut når du setter det opp


Videre kan man vri ut den midterste delen slik at man får et skrivefelt under.



Kartong: Bazzill
Mønsterark: usikker
Dies: Spellbinders label og grand calibur
Stempeltrykk: Magnolia fargelagt med Promarkers
Blonder: Kort og Godt
Blomster: joanna sheen


Det vil kommer en nærmere presentasjon av de andre kortene etterhvert.

Ingen kommentarer: