tirsdag 26. januar 2016

Bird crazy

Har endelig fått mine bird crazy stempel og dies, så nå koser jeg meg med fargelegging og utstansing.

Fikk lyst til å prøve meg på skissen som papirdesign har som utfordring i januar, så laget et bursdagskort for det får man jo aldri nok av.

Her er skissen.


Her er mitt bidrag


Kartong: bazzill hvit
Mønsterark: Papirdesing
Dies: Gratulerer - Kort og Godt, sirkler - Spellbinders
Stempel/dies - Bird Crazy - Tim Holtz
Farger: Promarkers

Deltar i følgende utfordringer
papirdesign - skisse (31.01)
scrappmedhjertet - fargeutfordring (11.02)
papirlosjen - favoritt (ark fra papirdesign) (31.01)
scrappegarasjen - norske produkter (10.02)




6 kommentarer:

Elisabeth sa...

Flott kort, artig den fuglen :-) Tusen takk for at du deltar hos papirlosjen sin favoritt utfordring. Klem DT-Elisabeth

Annelen sa...

Artig bursdagskort. Takk for at du deltar på utfordringa til Papirlosjen. Klem Annelen

Eva R Fandrem sa...

Herlig kort, jeg digger de birdsa!
Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappegarasjen!
DT-Eva

Maya sa...

Stilig kort!! Takk for at du tok utfordringen hos Scrappegarasjen!
DT-May Linda

Scrappegarasjen sa...

Kult!
Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring!
www.scrappegarasjen.no

lillesmor sa...

Så kult kort - kjempetøft det stempelet..
Takk for at du deltok i utfordringen til Papirdesign i januar..