onsdag 26. april 2017

Konfirmasjonskort med pengelomme

I vinter var jeg på scrappetreffet Scrapp med hjertet og her ble det produsert mye. Det er jo bare så moro å sitte sammen med så mange kreative damer, timene bare flyr av gårde.

I år lærte jeg meg også en litt ny bretteteknikk for å lage penglomme inni kortet. Egentlig en veldig enkel teknikk, men den gjør seg veldig. Størrelsen på kortet har ingen betydning måten man lager på blir det samme uansett.

Jeg laget et konfirmasjonskort da jeg visste at det var noen kjente som hadde konfirmant i hus i år. Så her er mitt kort og mitt bidrag til konfirmant utfordringene som pågår nå.


Kortet er laget i størrelse 10x21cm

Kartong: Bazzill Raven
Mønsterark: Crative Imaginations - Lego Bionicle (forsiden)
Panduro (innsiden)
Bildet funnet på intranett
Dies: Papirdesign -Konfirmant trykket ut i mosegummi
Kort & Godt - Rektangel med søm (innsiden)
Stempel: Staz - konfirmasjon (innsiden)
Punch: EK - sirkel 1 1/2" (innsiden)



Innsiden er brettet slik at man kan sette en penge inn i lommen i midten.

Deltar i følgende utfordringer:
scrappelyst - Gutt/Mann (30.04)
papirlosjen - #4 Bruk ett bilde (30.04)
papirdesign - Konfirmasjon (30.04)
kreativscrapping - #4 Konfirmasjon/baby
kortudfordring - #174 konfirmasjon (30.04)

LagreLagre

8 kommentarer:

Hege sa...

Tøft!!!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

gosti sa...

Dette var knallstilig!
Takk for at du er med og scrapper sammen med oss i Kreativ Scrapping.
Hilsen fra Sigrid

Joan sa...

Flot kort og smart lomme til penge

Torill sa...

Så stilig!
Likte så godt at du har brukt mosegummi på teksten - det er så kult!! Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår hos Papirdesign!

Elisabeth sa...

Flott kort. Fin måte og løse pengelommen på. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin April utfordring. Klem DT-Elisabeth

Ovedia Therese sa...

Kjempekult kort. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Ovedia Therese

Gina sa...

Lurt med pengelomme og motivet var tøft på den mørke bakgrunnen :) Takk for du deltok hos Kort O Mania! DT-Gina

Cathrine Sandvik sa...

Hei! Jeg har en premie som venter på deg ;-) Stikk innom bloggen min å se! Klem fra Cathrine.
http://cathrineshjerte.blogspot.no/2017/10/tutorial-pa-sliderkort-og-blogghoppen.html