fredag 13. februar 2009

SENZ 2009-Blog award

Min første award :-) SENZ 2009-Blog award

Denne har jeg fått av Bodil

Regelen er at jeg må si noe fint om mannen i mitt liv. Det beste med mannen i mitt liv er at han er flink til å bruke hendene og hodet, noe som gjør at vi bor i et fantastisk flott hus.


6 mål for et meningsfullt liv

1. Snill mann

2. Friske barn

3. Gode venner

4. Hobbyen min

5. fritid

6. God helse


Da gir jeg denne videre til 5 flotte damer. :)

Ewonnes

Annika

Hanne

Tesa

Millamy

Orginaltekst.
Firstly thank you so much for this lovely award Sonia,that's so sweet of you :) now the rule is i have to say one nice thing about the man in my life. Next list six ways i measure my success in my life.
Now i pass this. award on to 5 fellow bloggers.
So have you checked out the SENZ site? who's going? they are having a charity crop to raise funds for kidsfirst, it should great fun, they are going to go for the record of the longest scrapbook page, take a look here http://www.senz.co.nz/

4 kommentarer:

Hanne sa...

Takk for gode ord i bloggen min og takk for awarden.
Ha en fin helg!
Hanne

Ewonne sa...

Tusen tack för fin kommentar och för din award ♥♥

Tesa sa...

Tusen tack för din award och tack för din kommentar. Just nu har jag ingen mall till te-hållaren. Jag kikade på videon i inlägget som jag länkar till och mätte lite på måfå. Kram Tesa

millamy sa...

TAkk for awarden den varmet skikkelig.. HAr sendt den videre alt..